субота, 30 березня 2013 р.

01 квітня – Всесвітній день птахів

   Міжнародний день птахів проходить щорічно в рамках програми ЮНЕСКО “Людина і біосфера” і не випадково саме в квітні. 1 квітня 1906 була підписана Міжнародна конвенція з охорони птахів. День птахів – це не тільки річниця Конвенції, але і час прильоту пернатих із зимівель. За традицією в цей час в очікуванні пернатих розвішуються шпаківні, дуплянки та інші “пташині будиночки”. Повернення птахів святкується також як  прихід весни. Вперше цей день, як масове дитяче свято, стало проводитися в Сполучених Штатах Америки. Організатором виступив педагог з містечка штату Пенсільванія. Незабаром його підтримала одна з популярних газет «Пітсбургська телеграфна хроніка», яка стала популяризувати це свято.
     День птахів відзначається щорічно, починаючи з 1906-го. 19 березня 1902 була підписана Міжнародна конвенція з охорони птахів, корисних сільському господарству, яка вступила в силу в кінці 1905-го. Радянський Союз приєднався до неї у 1927 році. 18 жовтня 1950-го в Парижі була підписана Міжнародна конвенція про охорону птахів, яка прийшла на зміну документа 1902 року. У ній окрім “корисних” птахів називалися і птахи “шкідливі”.
    З цього часу список пернатих, що зникають, поповнюється з сумною постійністю, – на Землі вже зникли понад 160 їх видів і підвидів. У Європі під загрозою зникнення понад 50% птахів. В Україні налічується близько 360 видів. Разом з птахами, які можуть залітати на територію країни – близько 456 видів.


Cписок особистого спорядження на Козацькі шляхи 2013


- Форма організації
- Рюкзак
- Спальний мішок
- Вологостійкий килимок, сидушка
- Кружка, ложка, миска, ніж, сірники
- Мило, зубна паста та щітка, рушник, засоби особистої гігієни
- Вологі та сухі серветки
- Туалетний папір
- Ліхтарик та батарейки до нього
- Телефон не потерять
- фотоапарат
- КЕПКА або бандана
- Набір білизни на 4 дні
- Вітровка або дощовик
- Вовняна спортивна шапочка, светр
- Кросівки, запасне взуття
- Теплі шкарпетки
- Одяг для ночівлі
- 2 футболки
- 2 пари штанів
- Особиста аптечка + набір пластирів
- Блокнот або зошит, олівець
- Кишенькові гроші
- мотузка
- Баклажка 5 л
- 2 картоплини, 1 морквина,1 цибулина
- Та обов’язково – гарний настрій
- На рюкзаку пришити табличку з прізвищем та ім’ям, домашньою адресою, організацією, яка направила

понеділок, 25 березня 2013 р.

Увага! Конкурс!


Одразу після канікул стартує конкурс "Найкращий зошит"!
Нагадую вимоги:
1. Охайність та чіткість записів
2. Наповнюваність та зміст тексту
3. Ілюстрування записів
4. Додаткова інформація
5. Оригінальність та креативність
НАСНАГИ!!!

субота, 23 лютого 2013 р.

ВІТАЄМО!

            Вітаємо учнів 10 класів з успішним виступом на ІІІ  (міському) етапі Всеукраїнської олімпіади з біології. Призерами стали учні 31-М групи: Мушкет Ольга, Петренко Наталія, Якимець Дмитро, учениці 32-Е групи Тітова Анна та 41М групи Немировська Марина.
            Мушкет Ольга  та Якимець Дмитро виборюватимуть право представляти місто Київ на IV етапі Всеукраїнської олімпіади у березні 2013 року. Бажаємо успіхів!

неділя, 25 березня 2012 р.

Завдання для 4 курсу ( 11 класу ) - ІІ частина.

1. Розподіліть організми за характером спожитої їжі.
А – Сапротрофи
Б – Хижаки
В – Фітофаги
Г - Поліфаги
Окунь, гусінь метеликів, пацюк, тарган, личинки мух, корова, рись, дощові черви, жуки- гробарики, гієна, свиня, ведмідь.

2. Чим можна пояснити чіткіше домінування окремих видів у бідних на види біоценозах, ніж у тих, що мають значне відове різноманіття?

3. Назвати біоценози своєї місцевості. Охарактеризувати структуру одного з них.

4. Зіставте подані показники (а і б) та дайте відповідь у формі: а = б, а > б, а < б.
І. а) Кількість сонячної енергії (у відсотках), що використовується рослинами для фотосинтезу;
б) кількість енергії хімічних зв'язків, що переходить у хімічні речовини організму.
II. а) Кількість енергії, що перетворюється на тепло;
б) кількість енергії, що. перетворюється на хімічні речовини.
III. а) Кількість продуцентів, що входять до складу ланцюга живлення;
б) кількість консументів, що входять до скла¬ду ланцюга живлення.
IV. а) Частина синтезованої продукції, що спожи¬вають продуценти для задоволення власних
потреб;
б) частина синтезованої продукції, що йде на
приріст.
V. а) Маса продуцентів у ланцюзі живлення;
б) маса консументів 1-го порядку в ланцюзі живлення.
VI. а) Маса консументів 1-го порядку в ланцюзі живлення;
б) маса консументів 2-го порядну в ланцюзі живлення.
VII. а) Кількість особин продуцентів, що беруть участь у ланцюзі живлення;
б) кількість особин консументів 1-го порядку, що беруть участь у ланцюзі живлення.
VIIІ. а)Кількість особин консументів 1-го порядку, що беруть участь у ланцюзі живлення;
б) кількість особин консументів 2-го порядку, що беруть участь у ланцюзі живлення.
IX. а) Продуктивність біоценозів Світового океану;
б) продуктивність наземних біоценозів.

5. Чи можуть існувати біоценози без продуцен¬тів? Відповідь обґрунтуйте.

Складено за картками видавництва «Основа » 2012

неділя, 4 березня 2012 р.

ВІТАЄМО!

Чигареву Анастасію з І місцем (психологія) та Якимця Дмитра з ІІ місцем (екологія рослин) на міському конкурсі-захисті наукових робіт МАН! Бажаємо подальших успіхів!