четвер, 20 грудня 2018 р.

ДОСЛІДНИЦЬКИЙ ПРАКТИКУМ для 6 класу

 (завдання на зимові канікули)

Дослідницький практикум передбачає самостійну (або з допомогою дорослих) роботу учнів у позаурочний час. Його мета – вироблення особистого досвіду дослідницької діяльності ( з програми МОН України).
Всі питання, щодо виконання завдань можна писати у коментарях.
Запропоновані сторінки для оформлення результатів можна роздрукувати та вклеїти або переписати у робочий зошит.
Починати виконувати роботи треба одночасно, оскільки дослід триває від 7 до 14 днів.
Бажаю успіхів!

Завдання складено за П.Г.Балан, Т.С.Котик - Зошит для практичних робіт, лабораторних досліджень і дослідницького практикуму. -Київ, Генеза- 2014




27 коментарів:

  1. Де взимку узяти пагони з бруньками?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вийти на прогулянку та обережно відщипити від куща, напрклад, бузку.Він підходить найкраще. Має бути 4-5 бруньок на пагоні.

      Видалити
  2. Я думаю, що якщо створити для пагона сприятливі умови, то тоді можуть з’явитися бруньки.

    ВідповістиВидалити
  3. А можна посадити звичайний соняшник?

    ВідповістиВидалити
  4. У мене немає ні лупи, ні мікроскопу. Яким чином мені виконувати третій дослідницький практикум?
    Якого кольору краще всього використовувати барвник для третього досліду?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якщо взяти бузок або клен, то можна і без лупи. Якщо дуже цікаво побачити , принесіть зроблену роботу 5 січня до ліцею о 10:00 - подивимося разом!

      Видалити
    2. Барвник краще брати харчовий, червоного кольору.

      Видалити
  5. А обов*язково в "практикум №2" брати відстояну воду?

    ВідповістиВидалити
  6. скажіть можна вибирати самому будь яку роботу з вище сказаних і виконувати чи обовязкові до виконання кожна з практичних?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. і Вас зі святами! Всі три роботи виконуємо.

      Видалити
    2. Всіх бажаючих чекаю 12 січня о 10.00 у ліцеї.

      Видалити
  7. В мене квасоля замочена в воді. Що мені робити?
    Також я поставив гілочку липи в воду з барвником, але коли я зробив переріз то нічого не побачив. Що робити?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Гілочку принось до ліцею - подивимося разом.А квасолю треба посадити.

      Видалити
  8. А в 3 бланку 1 дослід там треба 7 днів тримать квасолю у воді через 3 дні доливать розчин і через три дні сполоскувать???Чи 7 днів тримать у розчині і потім сполоскувать корені і ....???

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Квасолину краще тримати на вологій ваті, доливаючи воду. Але не залийте насінину - їй треба дихати. Корені треба промивати, коли вони з*являться.

      Видалити
  9. А де можна знайти завдання для 7 класу?

    ВідповістиВидалити
  10. Добрий день. Чи можна посадити зерно пшениці?

    ВідповістиВидалити
  11. Доброго дня!
    Я не знайшла гілочок липи. Чи можна замінити їх гілочками іншої рослини? І скільки треба буде тримати їх у барвнику?

    ВідповістиВидалити
  12. Добрий ранок, Ірино Юріївно. Якщо у мене не було харчового барвника і я поставив голку липи у воду розведену буряком, це дасть результат?

    ВідповістиВидалити
  13. Що мені робити, якщо я посадив квасолю в грунт,а у дослідницькому практикумі написано, що треба змінити воду у дослідних посудинах на розчин харчового барвника?

    ВідповістиВидалити
  14. Що означає "набрякання бруньок" в першому дослідницькому практикуму

    ВідповістиВидалити