четвер, 7 квітня 2011 р.

Всесвітній день здоров’я

     Всесвітній день здоров’я (World Health Day) відзначається щорічно 7 квітня в день створення у 1948 році Всесвітньої організації охорони здоров’я (World Health Organization, WHO). За цей час членами Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ) стали близько 200 держав світу. Україна стала членом ВООЗ у 1948 році.
     Щорічне проведення Дня здоров’я стало традиційним з 1950 року. Він проводиться для того, щоб люди змогли зрозуміти, як багато означає здоров’я в їх житті, і вирішити, що потрібно зробити для того, щоб здоров’я  людей всього світу стало кращим. Цей день присвячується глобальним проблемам та проходить під різними гаслами: «В безпеці твоєї крові – спасіння життя багатьох», «Активність — шлях до довгожительства», «Захистим здоров’я від змін клімату».     У 2009 році головною темою стала безпечність медичних закладів та допомога людям у надзвичайних ситуаціях.  У 2010 році гаслом обрали «1000 міст – 1000 життів» - у центрі уваги урбанізація та здоров’я.

Емблема ВООЗ

1 коментар:

  1. Так, день дійсно важливий, тільки б усі пам*ятали про зміни, що відбуваються в кліматі.
    Це дійсно дуже актуально і охоплює весь світ.
    Якби про це більше говорилося у суспільстві, велика к-сть людей змінила б своє ставлення до оточуючих і природи(

    ВідповістиВидалити